poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Różności ...

Witam Was !!!
Jak minął u Was dzień? U mnie troche pracowicie, ale zaraz uciekam na grilla :) Ooo ... no i co najważniejsze jaką mamy pogodę fajną od wczoraj, słońce grzeje, upały znowu :)    
Znalazłam chwilę czasu by napisać :) Bo miałam napisać przedwczoraj, ale jakoś czasu nie miałam, wczoraj byłam w Lublinie u rodziny i wróciłam po północy :)
Aniołek i drzewko - masa solna.
Sowa i kotek - to broszki z modeliny :)
No więc miłego oglądania!














Jutro napisze i pokaże jak robię masę solną, podobnie do Was? Czy innaczej? okaże się :)

Do jutra !!! :) 

5 komentarzy:

  1. Ooo prześliczne ... A ten aniołek nooo cudo poprostu :) Gratuluję pomysłów i talentu oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladne prace:)
    dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj! dziękuję za odwiedziny :) śliczne prace.. anioł genialny.. podoba mi się wzór na skrzydełkach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociak jest rewelacyjny!!! :)
    No i pozostali też :) Śliczności!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy